Politica de rambursare și retur

1. Introducere

La BrideToBride, dorim să oferim o experiență de cumpărare și vânzare cât mai plăcută și transparentă. Înțelegem că pot exista situații în care un produs trebuie returnat. Această politică de retur și rambursare acoperă condițiile și pașii necesari pentru returnarea unui produs achiziționat prin platforma noastra.

2. Articole Vândute de Către Persoane Fizice

2.1. Dispoziții Legale

În cazul tranzacțiilor între persoane fizice, legislația nu impune vânzătorilor privați obligația de a oferi dreptul la retragerea din contract. Cu toate acestea, unii vânzători particulari pot opta să ofere această opțiune, menționând clar acest lucru în anunțul lor.

2.2. Opțiunea Vânzătoarelor

Vânzătoarele pot alege dacă permit returul pentru a permite cumpărătoarelor să probeze rochia și să o returneze pentru orice motiv. Acest lucru va fi indicat explicit în secțiunea "Politica de Retur" a fiecărui anunț.
Înainte de a achiziționa produsul, cumpărătoarele trebuie să verifice secțiunea dedicată din descrierea articolului pentru a confirma dacă rochia poate fi returnată.

2.3. Protecția Cumpărătorului

În cazul produselor nereturnabile, cumpărătoarele sunt protejate si eligibile pentru retur si rambursare in urmatoarele cazuri :
  • Articolul este semnificativ neconform cu descrierea.
  • Articolul este contrafăcut (lipsă de autenticitate).
  • Articolul nu este livrat.
  • Este livrat articolul greșit.
  • Articolul prezintă defecte semnificative care afecteaza integritatea si aspectul rochiei, si care nu au fost menționate în descriere (pătat, rupt, stricat sau deteriorat în orice alt mod).
  • Articolul este livrat fără accesorii sau componente care au fost incluse în descriere (de exemplu: trenă detașabilă, corset, crinolină, voal).

2.4. Ce Este Considerat Neconform cu Descrierea

  • Mărimea este semnificativ diferită de cea menționată în anunț. Usoare diferente sunt acceptabile pentru rochiile croite pe comanda sau modificate la croitor
  • Culoarea nu corespunde semnificativ cu cea menționată în anunț sau vizibilă în fotografii; ușoare diferențe de culoare din cauza luminii sunt acceptabile.
  • Materialul principal este diferit de cel menționat în anunț.
  • brandul/designerul este diferit de cel mentionat in anunt
  • Starea si conditia articolului sunt semnificativ diferite de cele mentionate in anunt

2.5. Defecte Minore Acceptabile

In cazul produselor nereturnabile, urmatoarele categorii de defecte minore care nu au fost observate sau adaugate in descriere sunt considerate acceptabile si nu activeaza eligibilitatea pentru retur si rambursare:
  • Fire descusute.
  • Butoane, mărgele sau pietre lipsă sau slăbite.
  • Păr de animal.
  • Praf.
  • Urme de purtare pe interiorul articolului care nu sunt vizibile atunci când îmbraci rochia.
  • Urme de la intrarea in contact cu alte obiecte sau cu podeaua

2.6. Fereastra de Retur de 2 Zile

Din momentul în care ai primit articolul, ai la dispoziție 2 zile pentru a raporta o problemă și a iniția returul prin intermediul formularului de retur sau prin email la retur@bridetobride.ro
Dacă nu raportezi nicio problemă în acest interval de timp, nu inițiezi returul prin formularul de retur sau prin contactarea echipei BrideToBride (sau dacă apeși „Accept produsul”), vom finaliza comanda și vom transfera plata către vânzător.

2.7. Articole returnabile

În cazul în care vânzătoarea permite returul flexibil, ai la dispoziție 2 zile pentru a proba rochia și a lua o decizie.
Dacă decizi să nu păstrezi rochia, ești eligibilă pentru retur și rambursare completă în următoarele condiții:
  • Nu ai alterat sau modificat rochia în niciun fel.
  • Nu ai murdărit/rupt/stricat sau deteriorat rochia în niciun fel.
  • Incluzi în colet toate accesoriile sau componentele cu care ți-a fost livrată.
  • Rochia nu prezintă semne vizibile de purtare rezultate în urma comenzii tale.

Costurile de Transport:

Prețul transportului în caz de retur este suportat de cumpărător. In unele cazuri mentionate in Protectia Cumparatorului, cumparatorul poate fi exceptat de la plata taxei pentru retur.

Conditii de Rambursare:

  • Îți vom rambursa întreaga sumă doar după ce rochia ajunge în posesia vânzătoarei și aceasta confirmă că totul este în regulă cu returul.
  • Îți vom cere să faci poze produsului înainte să îl livrezi pentru a putea verifica starea în care ai returnat articolul în caz de dispută cu vânzătorul.
  • Dacă vânzătorul raportează o problemă cu returul (rochie modificată, stricată, pătată, cu componente sau accesorii lipsă, sau vizibil purtată), echipa BrideToBride va lucra împreună cu vânzătorul și cumpărătorul pentru a găsi o soluție convenabilă pentru ambele părți. Dacă în urma investigației rezultă că daunele sunt ireversibile, cererea de retur și ramburs nu va fi onorată, iar produsul va rămâne în posesia cumpărătorului. Vom marca vânzarea ca fiind finalizată și vom transfera plata vânzătorului.
Daca in urma investigatiei rezulta ca daunele sunt reparabile contra cost, si cu acordul vanzatoarei (de ex servicii de curatare profesionala, servicii de croitorie), iti vom deduce aceste costuri din suma totala sub forma unei taxe de aducere la conformitate si vei putea primi o rambursare partiala.